Afsluiting Vastenactie en Paasviering

Vandaag vieren wij gezamenlijk het feest van Pasen en sluiten wij de vastenperiode af. In het kader van ‘een ander helpen’ en ‘laten merken dat wij blij zijn met elkaar’ eten de groepen onderling matzes en doen zij spelletjes.

Gedurende de vastenperiode zijn wij per bouw wekelijks bij elkaar gekomen om aandacht te besteden aan het paasverhaal en de vastenperiode. Op vrijdag 9 maart werd de vastenperiode door de leerlingen van groep 7 geopend. Zij voerden voor de leerlingen van groep 3 een eigentijdse en succesvolle musical op over het campagneland Zambia. Een verslag leest u hier.

Ook is gedurende de vastenperiode geld ingezameld voor leermiddelen en speelmaterialen voor de leerlingen van de Victor Braunschool in Mbala (Zambia).

Wij mogen dankzij deze inzameling een mooi bedrag van € 1602,50 doneren aan 'Vastenactie' en danken de kinderen en ouders voor de bijdrage aan deze donatie. Ook danken wij de Oudervereniging voor het verzorgen van de matzes.

Wij wensen u een zalig Pasen.

• t_t_Vastenactie1.jpg