Programma en laatste nieuws avondvierdaagse

Op de website van de Voorburgse avondvierdaagse is het volgende bekend gemaakt:

dinsdag 29 mei wandeling afgelast in verband met het weer!! In verband met het weer hebben wij besloten de wandeling van dinsdag 29 mei niet te laten starten. Wij hopen jullie morgen (woe 30 mei) weer allemaal te zien!!

Dit jaar wandelen maar liefst 95 Maartens leerlingen mee! Een leuk 'wist u datje' is dat zij de avondvierdaagse, met dank aan de inzet van de Oudervereniging, in een nieuw ontworpen Maartens T-shirt lopen en onze nieuwe Maartens schoolvlag ingezet zal worden.

Het laatste nieuws leest u op de website van de Voorburgse avondvierdaagse , waaronder het volgende bericht:
'Niets zo veranderlijk als het weer. Wij volgen de weersvoorspellingen via Buienradar en Weeronline.  Doet u dat ook en zorg voor gepaste kleding en schoeisel en bij warm weer voor een flesje water onderweg. Of een wandeling doorgaat of niet bepalen wij op de betreffende dag om 18.00 uur'.

Namens de Oudervereniging delen wij hier graag de volgende gegevens met u;

• Starttijd: om 18.30 uur
  • Verzamelen: bij de vlag van de St Maartensschool, bij VEO clubhuis (sportpark Westvliet, Groene Zoom 4B)
  • Eindtijd: om 21.00 uur, dan sluit ook de stempelpost bij VEO clubhuis
  • Alle deelnemende kinderen krijgen op maandag 28 mei 2018 van de groepsleerkracht een school T-shirt dat over de eigen kleding aangetrokken kan worden
  • Op de laatste avond lopen we achter het muziekcorps aan naar de eindbestemming, het VEO veld. Daar levert iedereen het school T-shirt in (neemt/geeft u dus een eigen shirt mee). In ruil daarvoor krijgen de kinderen hun medaille

Belangrijk

• Het kunstgrasveld bij VEO mag niet betreden worden
  • De Oudervereniging is niet verantwoordelijk voor de meelopende kinderen. Wilt u meehelpen en ervoor zorgen dat de kinderen achter de schoolvlag blijven lopen?

Wij wensen alle wandelaars een hele gezellige Avondvierdaagse!

• t_avond4.jpg