MaartensFamilieFeest en kaartverkoop

Op donderdag 28 juni is het weer zover, het jaarlijkse MaartensFamilieFeest! Achter de schermen zijn de voorbereidingen al in volle gang.

Het feest staat dit jaar in het teken van de Romeinen en ons nieuwe schoolplein.

De kinderen kunnen met hun spelletjeskaart diverse spelletjes doen. Er zijn keitjes die tegen een kleine vrijwillige bijdrage beschilderd mogen worden. De opbrengst wordt besteed aan de inrichting van het schoolplein en de beschilderde keitjes krijgen daar een mooie bestemming.

Ook is er een speurtocht voor de hele familie, waarbij aan de hand van opdrachten een woord gezocht moet worden. De winnende familie ontvangt de MFF wisselbokaal en een mooie prijs. De moeite waard dus om mee te doen!

Uiteraard ontbreken de hapjes en drankjes niet! Deze worden verzorgd door de Oudervereniging, waarvoor wij erg dankbaar zijn.

De kaartverkoop vindt voor schooltijd plaats op vrijdag 22 juni, dinsdag 26 juni en woensdag 27 juni. De spelletjeskaarten voor de kinderen kosten € 5,-- per stuk en de consumptiekaarten € 5,-- of € 10,-- per stuk. Ook tijdens het feest kunt u kaarten kopen.

Om 17.00 uur wordt het MaartensFamilieFeest door de bekende Romein Sint Maarten officieel geopend. Het feest duurt tot 19.00 uur.

Zoals ieder jaar is uw hulp bij het feest onmisbaar. Bent u in de gelegenheid om een half uurtje te assisteren op het feest, dan kunt u zich aanmelden bij de groepsleerkracht. Vele handen maken licht werk.

Heel graag tot 28 juni om 17.00 uur op het voorplein van onze school!
  • 20180618_082942.jpg